Cijene, dostava i povrat

1. Cijene

Cijene vrijede za sve korisnike internetske trgovine. Cijene su izražene u eurima i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako nije drugačije navedeno. Cijene iz internetske trgovine odnose se isključivo na Sophia.hr internetsku trgovinu; isto vrijedi i za akcije i promotivne cijene. U slučaju tehničke pogreške prilikom davanja narudžbe radnim danom, o pogrešci ćemo obavijestiti korisnika najkasnije 24 sata nakon slanja narudžbe, a u slučaju slanja subotom, nedjeljom i praznicima najkasnije prvi radni dan.

Cijena dostave putem DPD dostavne službe je:
• za vrijednost narudžbe do 50 €/376,73 kn, trošak dostave je 3,31 €/25 kn,
• za vrijednost narudžbe iznad 50 €/376,73 kn, dostava je besplatna,
• odabir plaćanja Po pouzeću (prilikom dostave) naplaćuje se dodatno 0,66 €/5 kn, bez obzira na iznos narudžbe.

2. Načini plaćanja

Po pouzeću (plaćanje gotovinom uz dostavu)
Ako želite platiti naručene proizvode prilikom dostave istih, kod naručivanja odaberite plaćanje Po pouzeću. Odabirom ove vrste plaćanje, naplaćuje se i iznos naknade za preuzimanje gotovine u iznosu od 0,66€/5 kn. Za ovu vrstu usluge nudimo i posebnu pogodnost - online plaćanje putem sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu - WSPay (Mastercard, Maestro, Visa, Diners). Pošiljke možete platiti online kada dobijete obavijest da je paket krenuo na dostavu ili kada je kurir već stigao na vašu adresu.

Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom
Na Sophia.hr plaćanje možete izvršiti i sljedećim platnim karticama: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron.
Sabex d.o.o. koristi sustav WSPay za internetska plaćanja. WSPay je siguran mrežni sustav plaćanja koja se vrše u stvarnom vremenu kreditnim i debitnim karticama i drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu pruža siguran unos i prijenos podataka s unesenih kartica, što potvrđuje PCI DSS certifikat kojeg posjeduje WSPay. WSPay koristi 256-bitni šifrirani SSL certifikat i kriptografski protokol TLS 1.2 kao najvišu razinu zaštite podataka pri pisanju i prijenosu podataka.

Unos i prijenos podataka na osobnim i kreditnim karticama zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje pruža internetski sustav za autorizaciju kreditnih kartica WSPay u skladu sa zahtjevima izdavača i marki kartica i PCI DSS standarda. Autorizacija i plaćanje kreditnim karticama vrši se putem WSPay sustava za autorizaciju i plaćanje karticama u stvarnom vremenu..

Plaćanje unaprijed putem predračuna ili internet bankarstva
Nakon što izvršite narudžbu, poslat ćemo vam predračun sa svim potrebnim podacima za uplatu. Nakon primitka uplate na naš transakcijski račun, roba će biti otpremljena. Ako je plaćanje vidljivo radnim danima do 10 sati, bit će poslano na dan uplate, u suprotnom sljedeći radni dan. Predračun vrijedi 7 dana. Ako se ne uplati u roku od 7 dana, narudžba će biti poništena.

U primjeru plaćanja po predračunu ili internet bankarstvom upisujete sljedeće podatke:
SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o.
Bani 77, 10 010 Zagreb
IBAN: HR0723400091110661161 otvoren u Privrednoj banci Zagreb
Opis plaćanja: Kupnja proizvoda na Sophia.hr / broj narudžbe
Poziv na broj: broj narudžbe

3. Dostava

Proizvode naručene u Internetskoj trgovini isporučuje dostavna služba DPD.
Naručeni proizvodi koji su na skladištu šalju se isti, ili sljedeći radni dan od dana narudžbe, ako je moguće. U slučaju da proizvoda nema na zalihi, o tome ćemo vas obavijestiti najkasnije sljedeći radni dan nakon predaje narudžbe. Ako ste uplatili iznos predračunom ili platnim karticama, vratit ćemo vam novac. Maksimalno vrijeme isporuke pošiljke je 5-7 radnih dana od narudžbe.
Naručene proizvode ne šaljemo subotom, nedjeljom i praznicima.

Nakon što je paket pripremljen, dostavlja se DPD-u zajedno s adresom, e-mailom i telefonskim brojem. DPD će vam poslati prvu obavijest putem e-maila ili sms-a o planiranoj isporuci i mogućem iznosu otkupnine. Obavijest uključuje broj za praćenje paketa i vezu preko koje možete urediti adresu i datum isporuke. Čim dostavljač skenira paket ujutro na dan dostave, automatski se šalje 2. obavijest koja sadrži procijenjeni vremenski okvir isporuke od 1 sata. DPD je vrlo fleksibilan. S dostavljačem možete dogovoriti drugu adresu za dostavu.

4. Povrat novca

4.1. Reklamacije

Kupac može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalnih nedostataka ako obavijesti prodavatelja o kvaru putem emaila info@sophia.hr ili besplatnog telefona 0800 50 60 u roku od 2 mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Kupac mora detaljnije opisati kvar u obavijesti o pogrešci - reklamaciji. 
Da bi ostvario reklamaciju, kupac mora prodavatelju poslati popunjeni obrazac Reklamacija, koji se nalazi OVDJE.
Prodavač nije odgovoran za materijalne nedostatke u proizvodima nakon što je 2 mjeseca prošlo od dostave proizvoda.
Kupac, koji je ispravno obavijestio prodavatelja o neispravnoj robi ili kvaru, ima pravo od prodavača zatražiti:
• zamjenu proizvoda ili
• povrat uplaćenog iznosa.

U slučaju povrata robe ili sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, a bez obzira na razlog povrata Trgovac je u obavezi da povrat izvrši isključivo putem VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavača obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
Prava kupca iz prvog stavka istječu 2 godine od dana kada je prodavatelja obavijestio o materijalnom nedostatku.
Ako postojanje oštećenja robe ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, tvrtka mora udovoljiti zahtjevu kupca što je prije moguće, ali najkasnije u roku od 8 dana. Tvrtka mora pismeno odgovoriti na zahtjev kupca, najkasnije u roku od 8 dana nakon primitka spornog proizvoda, ako postoji spor u nedostatku robe ili neregularnosti u pruženoj usluzi.
Davatelj zadržava pravo odbiti prigovor u slučaju:
• da je kupac oštetio vraćenu robu,
• da vraćena roba nema sigurnosni pečat ili nije u originalnom pakiranju,
• ako dobavljač ustanovi da je proizvod oštećen ili neupotrebljiv zbog nepropisnog ponašanja kupca.

4.2. Pravo na odustajanje od preuzimanja robe

Kupac ima pravo obavijestiti prodavatelja u roku od 14 dana o odustajanju od ugovora, a da pri tome ne mora navesti razlog svoje odluke. Da bi iskoristio pravo na odustajanje od ugovora, kupac mora prodavatelju poslati popunjeni obrazac za reklamaciju koji se nalazi OVDJE.
U slučaju odustajanja od ugovora, prodavač će vratiti sve primljene uplate odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Davatelj vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kao i kupac, osim ako kupac izričito ne zahtijeva upotrebu drugog načina plaćanja i ako kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuđač može zadržati povrat primljenih plaćanja do povrata vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je roba vraćena.
Ako je kupac već primio robu, a zatim odustao od ugovora, dužan je robu vratiti ili dostaviti tvrtki odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon obavijesti. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako ju pošalje prije isteka roka vraćanja u roku od 14 dana. Kupac mora prodavaču vratiti proizvod neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, oštećen, izgubljen ili je njegova količina smanjena bez krivnje kupca. Roba mora biti neoštećena za povrat.
U vezi s odustajanjem od ugovora, kupac snosi samo troškove vraćanja robe, osim ako te troškove snosi tvrtka ili ako tvrtka unaprijed nije obavijestila kupca da snosi navedene troškove.
Nakon odustajanja od ugovora na zahtjev kupca, prodavatelj traži povrat robe na adresu SOPHIA d.o.o., Bani 77, 10 010 Zagreb. Nakon primitka i pregleda robe, prodavač odmah dogovara sve potrebno za povrat uplaćenog iznosa.